maanantai 8. maaliskuuta 2021

Pirilän Kukkatalo työssäoppiminen - työnkuva

 

Työskentelen kukkatalossa jonkin verran muiden harjoittelijoiden kanssa. On myös useita päiviä jolloin työskentelen pääosin yksin, kun muut ovat koulussa. Kukkatalossa teen paljon kenttätyöskentelyä eli siistin pöytiä, järjestän, nypin kasveja ja puran kuormaa. Kenttätyön ohella tulee myös jonkin verran asiakaspalvelua, sillä työskentelen juuri sillä alueella, jossa asiakkaita pyörii eniten.

Olemme porukalla saaneet jonkin verran siivous tehtäviä, kuten myymälän lattioiden lakaisu. kylmiökaappien peseminen, ikkunoiden puhdistus, pöytien pesu ja henkilökunnan tilojen siivous, imurointi ja tiskaus.

Minä näin visualistina olen saanut myös  jonkin verran toteuttaa ja ideoida esillepanoja.

Olen päässyt myös  työskentelemään täällä kassalla. Usein, kun on kiireistä toimin kassa apuna.

Olen päässyt purkamaan leikkokukkia ja leikkovihreitä. Yksi työkavereista nimittikin minut siksi leikkovastaavaksi :D.

Minulle on opetettu hieman kimppujen sidontaa ja olenkin päässyt tekemään yhden tulppaanikimpun myyntiin.

Olen vastaanottanut kuormaa itsenäisesti.

Olen tehnyt töitä uuden harjoittelijan kanssa ja saanut ohjeistaa hänelle työtehtäviä ja antaa vinkkejä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

10 kiinnostavaa koulua/ ammattia

  1. Toimintaterapeutti Turku AMK 2. Kuvataidelinja Turku AMK 3.  Teatteri- ilmaisunohjaaja Turku AMK 4. Seksuaalineuvoja Turku AMK 5. Kuvat...