perjantai 13. maaliskuuta 2020

5 minua kiehtovaa kuvaa



Kuvat saivat olla pinterestistä tai itse ottamia. Kuvat saivat olla tuotekuvia, taidekuvia ja aikalailla mitä vaan, tässä tulevat kuvat jotka minä valitsin.


kuva pinterestistä
Ensimmäisenä olen valinnut tälläisen aika minimaalisenkin työn, hyvä sanoma tälle olisi että yksinkertaisillakin elementeillä voi saada kiehtovan lopputuloksen.


Minun itse ottama kuva
Tämän kuvan olen ottanut itse, olen siitä ylpeä. Se kolahtaa minuun sillä rakastan lämpimiä värejä ja varjojen muodostuminen on kiehtovaa.


Kuva pinterestistä
 Pidän tästä kuvasta, tässä kuvassa tulee tietynlainen lapsenmielisyys. Katsoessani tätä tulee mieleen ne ajat kun olin pieni ja keräsin kukkasia tienvarrelta. Nyt myös kun tarkemmin katsoo niin huomaa että kukat on laitettu cd-levy kotelon väliin, aika hauska.


Kuva pinterestistä

Tämä kuva on inspiroiva, tahtoisin tehdä joskus tämän tyylisiä graafisia juttuja. Siksi tämä kuva löytyykin täältä, myöskin tämän kuvan värit miellyttävät silmääni.


Minun ottama kuva minun maalauksesta
Elikkä tässä näkyy minun tekemä maalaus. Pidän siitä millaiseksi maalauksen pinta jäi ja sain siihen muodostumaan kivan näköisiä muotojakin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

10 kiinnostavaa koulua/ ammattia

  1. Toimintaterapeutti Turku AMK 2. Kuvataidelinja Turku AMK 3.  Teatteri- ilmaisunohjaaja Turku AMK 4. Seksuaalineuvoja Turku AMK 5. Kuvat...