sunnuntai 15. syyskuuta 2019

Värikäs Habitare


Kiehtovat väriyhdistelmät Habitaressa


Minun ottama kuva

Kuvassa näkyy tumman turkoosi pehmustettu jakkara, jonka päällä on erivärisistä kankaista tehty väri suora. Jossa on vihreän, punaisen, oranssin ja ruskean sävyjä. 

Minun tekemä väriyhdistelmä

 Yhdistin vaalean turkoosin laatan mustan laatan kanssa, jossa on puna liiloja yksityiskohtia

Minun ottama kuva

Minun ottama kuva värikartasta,  jossa on punaisen, sinisen, vaaleanvihreän, beigen ja harmaan eri sävyjä. 


Minun tekemä väriyhdistelmä
Yhdistin tässä valkoisen laatan keltaisen läpikuultavan ja vaaleanpunaisen laatan väri pilkkuineen. 


Minun tekemä väriyhdistelmä

Otin vahingossa saman mustan laatan puna liiloineen yksityiskohtineen, kuin edellisessä. Tällä kertaa yhdistin sen hopean metallinhohtoisen laatan ja beigen tausta laatan kanssa.

Saran tekemä väriyhdistelmä.
Sara on yhdistänyt tässä  vaalean vihreän sävyisen laatan turkoosin, vaaleanpunaisen ja vaalean sinisen laatan kanssa, joissa on pieniä keltaisia, sinisiä ja punaisia väripilkkuja yksityiskohtina.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

10 kiinnostavaa koulua/ ammattia

  1. Toimintaterapeutti Turku AMK 2. Kuvataidelinja Turku AMK 3.  Teatteri- ilmaisunohjaaja Turku AMK 4. Seksuaalineuvoja Turku AMK 5. Kuvat...