keskiviikko 11. syyskuuta 2019

Habitaren lumoavat messuosastot






Minun ottama kuva

Rakastuin tähän heti, sen lämmin ja boheemi kosketus tekee olon heti kotoisaksi.



Minun ottama kuva

Tässä on päätetty pysyä yksinkertaisessa värimaailmassa, siitä huolimatta se on näyttävä ja kuvan taustalla olevat valot vain korostavat sitä.


Minun ottama kuva

Rakastan tätä syksyistä tunnelmaa, joka tulee minulle tästä kuvasta. Värimaailma on ajankohtainen ja kaunis, pidän tästä kovasti.



Minun ottama kuva

Pidän esille panosta se on selkeä ja  järjestelmällinen. Värimaailma on todella kaunis tässäkin kuvassa.



Minun ottama kuva

Olin hieman väsynyt kuvan otto hetkellä, se voi olla yksi syy miksi juuri tämä näytti niin houkuttelevalta. Pidän kovasti sängynpäädystä lakanoiden rinnalla, ei yhtään haittaisi jos itsellä olisi tuollainen.


Minun ottama kuva

Tämä on todella piristävä ja kaunis elementti.


Minun ottama kuva

Tykkään kovasti tälläisestä extrasta, on tosi kiva nähdä miltä tuote näyttää käytännössä. Se auttaa hahmottamaan miltä kyseinen tuote voisi näyttää omassa kodissa. Muutenkin silmä aina osuu näihin asioihin, jotka on laitettu näyttävästi, mielenkiintoisesti ja eritavalla esille.


Minun ottama kuva

Tämä kuosi on näyttävä, kaunis ja mieleenpainuva. Ihastuin siihen niin kovin, että ostin samantyylistä kuosia olevan muistivihon heiltä.


Minun ottama kuva

 Nämä korut ovat kauniita ja ne oli laitettu nätisti esille.



Minun ottama kuva

Nämä ovat keramiikka raastimia, voit esim raastaa inkivääriä. Näissä värivaihtoehdot ovat laajat ja kaikki ovat tosi kauniita. Koin tämän myös hyödylliseksi, joten ostin meille kotiin yhden.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

10 kiinnostavaa koulua/ ammattia

  1. Toimintaterapeutti Turku AMK 2. Kuvataidelinja Turku AMK 3.  Teatteri- ilmaisunohjaaja Turku AMK 4. Seksuaalineuvoja Turku AMK 5. Kuvat...