Millainen on mielestäni hyvä asiakaspalvelija.
- Hyvä asiakaspalvelija tervehtii asiakkaita reippaasti ja ystävällisesti.
- Kertoo mahdollisista kampanjoista ja tarjouksista.
- Ottaa huomioon asiakkaan mielipiteet ja toiveet.
- On läsnä, kuulevainen ja avulias.
- On kärsivällinen eikä kiirehdi tai hätäile asiakkaan kanssa.
- Puhuu selkeällä kielellä, jotta asiakkaan on mahdollisimman helppo ymmärtää.
- Positiivisuus viestinnässä
- Asiakkaalta voi kysyä, voisiko hän tarvita apua.
- Jos ei tiedä johonkin asiakkaan kysymykseen vastausta niin vastaa asiakkaalle "en osaa sanoa, mutta selvitän sen sinulle.
- On helposti lähestyttävissä ja valmiina auttamaan. ei kuitenkaan väkisin ole auttamassa, jos asiakas ei tahdo apua.
- On reipas ja energinen.
- Osaa ohjeistaa asiakkaita tuotteista.
- Empatia kykyinen tarvittaessa.
- Ei ole hyökkäävä.
- On aloitteellinen.
- Keskustelee asiakkaan kanssa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti