maanantai 8. maaliskuuta 2021

Pirilän Kukkatalo työssäoppiminen - millainen on hyvä asiakaspalvelija

 

Millainen on mielestäni hyvä asiakaspalvelija. 

  • Hyvä asiakaspalvelija tervehtii asiakkaita reippaasti ja ystävällisesti.
  • Kertoo mahdollisista kampanjoista ja tarjouksista.
  • Ottaa huomioon asiakkaan mielipiteet ja toiveet.
  • On läsnä, kuulevainen ja avulias.
  • On kärsivällinen eikä kiirehdi tai hätäile asiakkaan kanssa.
  • Puhuu selkeällä kielellä, jotta asiakkaan on mahdollisimman helppo ymmärtää.
  • Positiivisuus viestinnässä
  • Asiakkaalta voi kysyä, voisiko hän tarvita apua.
  • Jos ei tiedä johonkin asiakkaan kysymykseen vastausta niin vastaa asiakkaalle "en osaa sanoa, mutta selvitän sen sinulle. 
  • On helposti lähestyttävissä ja valmiina auttamaan. ei kuitenkaan väkisin ole auttamassa, jos asiakas ei tahdo apua. 
  • On reipas ja energinen.
  • Osaa ohjeistaa asiakkaita tuotteista.
  • Empatia kykyinen tarvittaessa.
  • Ei ole hyökkäävä.
  • On aloitteellinen.
  • Keskustelee asiakkaan kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

10 kiinnostavaa koulua/ ammattia

  1. Toimintaterapeutti Turku AMK 2. Kuvataidelinja Turku AMK 3.  Teatteri- ilmaisunohjaaja Turku AMK 4. Seksuaalineuvoja Turku AMK 5. Kuvat...