Hyvän markkinoinnin avulla
- Houkutellaan asiakas myymälään.
- Lisätään myyntiä.
- Tehdään ostaminen mahdollisimman helpoksi.
- Parannetaan palvelua.
- Tehostetaan mainontaa.
Kuva Pinterestistä. |
Esillepano on hyvin tärkeää, mitä yksinkertaisempi esillepano on, sitä selkeämpi ja parempi se on.
- Jokaisessa liikkeessä on kylmiä ja kuumia alueita.
- Visualisti työt lasketaan neliöittäin.
Asiakkaille pyritään järjestämään elämyksiä, jotta he viihtyisivät mahdollisimman kauan myymälässä. Esillepano on ideoiden tuottaja, tavoitteena on saada asiakas ostamaan kokonaisuus eikä vain yhtä tuotetta.
Kohtaamisjärjestys
- Etutila, ykköspöytä, A-alue (uutuuksia ja kamppanjoita varten)
- Keskitila (perusvalikoima)
- Seinustat (mainosmateriaalit näyttävästi esillä)
Ammattisanasto
- Fronttaus /etuveto
- First in, First out
- Face
- Tehoneliö
- Hyllykartta
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti