sunnuntai 1. syyskuuta 2019

Sassi design teki vaikutuksen



Kävimme koulun kanssa vierailemassa Fiskarssissa. Juuri ennen lähtöämme kävimme Saran ja Jessican kanssa Sassi  designissa, tarkoituksena tarkkailla esillepanoja ja kuvata niitä.


Minun ottama kuva heidän elementti koruista




Minun ottama kuva kyltistä
Astuessamme sisään kerroimme olevamme koulun kanssa täällä retkellä ja meidät heti otettiin lämpimästi vastaan. Huomasimme heti kuinka ihanaan paikkaan satuimme tulemaan.

Mikä on Sassi design?
Sassi design on ihastuttava pieni Fiskarsissa sijaitseva korupaja, jossa veljekset Kaj ja Kimmo  valmistavat hopeakoruja. Suunnittelusta vastaa Kaj, Kimmo, sekä Leena Sassi.

Minun ottama kuva myymälän sisältä
Ihailimme kovasti koruja ja meidän mielestä oli ihana ajatus että kaksi miestä suunnittelevat ja tekevät myös naisille koruja ja ovat todella onnistuneet siinä sillä mekin pidimme niistä.


Minun ottama kuva  

Inspiraatio 

Kyselimme mistä he saavat inspiraation koruihinsa ja meille kerrottiin että he ovat inspiroituneet esimerkiksi: elementeistä, luonnosta, sekä vuodenajoista. Meille myös kerrottiin, että he valmistavat kaikki korut ilman koneita eli se on todellista käsityötä, jossa työvaiheita riittää. Korujen hinta nouseekin juuri  työvaiheiden määrän vuoksi. Koruja tekevä Kaj antoikin meille laajan esittelyn myymälänsä tuotteista ja meille jäi tosi lämmin ja hyvä fiilis siitä, siksi olenkin täällä kirjoittamassa tätä postausta.

Minun ottama kuva korusta


Hopea käpy

Kun meille esiteltiin koruja niin ihastuin erityisesti tähän kyseiseen koruun ja itseasiassa jälkeenpäin tilasinkin sen itselleni. Suuri vaikuttaja lopulliseen ostopäätökseen oli se kuinka hyvä kuva minulle annettiin sielä ja se vahvisti entistä enemmän sitä, että haluan todellakin tukea kotimaista käsityötä.

Minun ottama fiilis kuva
Rakastan luontoa ja tämä koru oli jotenkin ihan minun tyylinen. Suosittelen teitä muitakin tukemaan kotimaisia ja laadukkaasti tehtyjä käsitöitä. Lue tämän korun teosta täältä ja mene vielä katsomaan Sassi design nettisivu täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

10 kiinnostavaa koulua/ ammattia

  1. Toimintaterapeutti Turku AMK 2. Kuvataidelinja Turku AMK 3.  Teatteri- ilmaisunohjaaja Turku AMK 4. Seksuaalineuvoja Turku AMK 5. Kuvat...